قوانین و مقررات در فروشگاه ویلی

تمامی کاربران و خریداران فروشگاه ویلی قبل از استفاده از سایت و خرید محصولات باید تمامی قوانین و شرایط خرید فروشگاه ویلی را مطالعه کنند و در صورت بی اطلاعی از این قوانین تمامی حق و حقوق با فروشگاه می باشد .

توجه : با توجه به افزایش روزانه قیمت کالاها ثبت سفارشات به منزله ثبت نهایی سفارش نخواهند بود و در صورتی که در زمان ارسال کالایی با افزایش قیمت مواجه شود از طریق ایمیل به خریدار اطلاع داده خواهد شد در این مواقع به هیچ عنوان هزینه بازگشت داده نخواهد شد و خریدار می تواند یکی از راه حل های زیر را انتخاب نماید :

۱- مابه التفاوت هزینه کالا را پرداخت نماید و کالا را دریافت نماید.

۲- یک کالای دیگر به قیمت کالای قبل انتخاب نماید و کالای جایگزین را دریافت نماید.

خریداران محترم توجه داشته باشند هر کالایی که با افزایش قیمت مواجه شده باشد و توسط ایمیل به خریدار اطلاع داده شود خریدار فقط ۳ روز مهلت پاسخ به ایمیل خواهد داشت و بعد از ۳ روز تامیین کننده مجاز به ارسال کالای مشابه با قیمت پرداختی توسط خریدار می باشد. (خریداران محترم به علت اینکه تعداد سفارش نا مشخص زیاد نشود فقط ۳ روز مهلت مشخص نمودن وضعیت سفارش خود را دارید)

قوانین عمومی فروشگاه :

۱ – استفاده از مشخصات واقعی و حقیقی – در صورت مغایرت مشخصات کاربری یا مشخصات خریدار هیچ گونه مسئولیتی با فروشگاه نمی باشد .
۲ – صرف عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد قوانین و شرایط فروشگاه بوده و خلاف آن به هیچ وجه پذیرفته نمی باشد .
۴ – هر شخص حقیقی مجاز به داشتن تنها یک حساب کاربری در فروشگاه ویلی می باشد و در صورت استفاده از چندین حساب کاربری برای دریافت آفرهای بیشتر تمامی عواقب به عهده مشتری می باشد .
۵ – برای حفظ حریم شخصی تمامی معاملات از طریق پنل کاربری انجام می شود و خریداران قیل از خرید حتما باید در سایت ثبت نام نمایند .
۶ – در صورت خرید مصول از سایت و اتمام موجودی از طرف تامین کننده خریدار می تواند محصول دیگری انتخاب کند و یا برای دریافت هزینه های پرداختی از طریق صفحه تماس با ما اقدام نماید .
۷ – با توجه به درج زمان میانگین برای تحویل کالا در سبد خرید کاربر حق اعتراض برای زودتر رسیدن کالا را نخواهد داشت . لطفا در هنگام ثبت سفارش به گزینه های ارسال و زمان تحویل توجه داشته باشید .
۸ – در صورت برگشت خوردن سفارش به هر دلیلی به فروشگاه تا زمان واریز مجدد هزینه ارسال بسته به صورت امانت در فروشگاه خواهد ماند و در صورت عدم پیگیری تا ۶۰ روز بسته خریدار باز خواهد شد و تمامی هزینه های واریزی به خیریه اهدا خواهد شد و هیچ گونه جای اعتراض و درخواست مبلغ جایز نمی باشد .
۹ – در صورت مقایرت کالای ارسالی با عکس محصول در سایت می توانید پس از دریافت بسته به مدت ۷ روز کالا را به آدرس روی بسته ارسال نمایید و در صورت عدم رسیدن کالا در ۷ روز دیگر شامل این گارانتی نخواهد بود و خریدار موظف به نگه داشتن بسته می باشد .
قوانین مغایرت کالا :

  • تفاوت مشخصات کلیدی در محصول
  • تفاوت سایز و رنگ محصول بدن هماهنگی
  • تفاوت برند و کالای غیره

قوانین مغایرت کالا شامل جزییات بسیار کوچک نخواهد شد . امکان تغییرات برای بروزرسانی محصولات همیشه امکان پذیر می باشد و امکان درج تمامی این جزییات در سایت نمی باشد . به عنوان مثال امکان تغییر دکمه در پیراهن در سری ساخت های مختلف وجود دارد ولی در کل استایل پیراهن همان می باشد . از این گونه موارد شامل ۷ روز گارانتی بازگشت کالا و قوانین مغایرت کالا نمی باشد .
۱۰ – قوانین اصالت کالا به معنی مقارن بودن عکس و محصول ارسالی برای خریدار می باشد و به این معنی نیست که شما یک کالای فیک با قیمت پایین را خریداری نمایید و فروشگاه ملزم به ارسال کالای اصل با قیمت بالا باشد .
۱۱ – خریدار پس از ثبت سفارش و ارسال از طریق تامیین کننده امکان لغو درخواست را نخواهد داشت و تنها در صورت ارسال نشدن کالا می تواند محصول یا محصولات خود را تغییر دهد .
۱۲ – خریدار پس از ثبت سفارش جای هیچگونه اعتراض به قوانین فروشگاه ویلی را نمی توان داشت زیرا ساخت حساب کاربری و ثبت سفارش به منزله تایید و قبول کردن تمامی قوانین و شرایط فروشگاه ویلی می باشد و عدم بی اطلاعی از قوانین سایت به عهده مشتری می باشد .

۱۳ – در صورتی که بعضی از اقلام خریداری شده توسط خریدار موجود نباشد هزینه به صورت کوپن تخفیف برای خریدار ارسال می شود و خریدار می تواند در هر زمان از آن کوپن استفاده نماید.(کوپن تخفیف تاریخ انقضا ندارد و خریدار می تواند در هر زمانی از آن استفاده نماید پس خریدار می تواند منتظر باشد تا کالای خریداری شده به فروشگاه اضافه شود.)

۱۴ – با توجه به اینکه بعد از ثبت سفارش فروشگاه هزینه کالا را به فروشنده یا تامیین کننده پرداخت می کند امکان لغو سفارش بعد از ثبت و پرداخت نهایی فقط تا قبل از اماده به ارسال شدن سفارش یا ۱۲ ساعت بعد از ثبت امکان پذیر می باشد و بعد از گذشت این زمان خریدار حق هیچ گونه اعتراضی ندارد. (منظور از قبل از آماده به ارسال یا ۱۲ ساعت بعد از ثبت این می باشد که اگر مثلا سفارش شما حتی ۱ ساعت بعد از ثبت تحویل پست یا پیک شد امکان لغو نمی باشد)

گارانتی فروشگاه ویلی

۷ روز ضمانت کالا : شما با خرید در فروشگاه ویلی پس از تحویل کالا ۷ روز زمان خواهید داشت از صحت و سلامت کالا اطمینان حاصل فرمایید .

خریداران محترم توجه داشته باشید توتون پیپ و قلیان قوانین مربوط به دسته خود را دارا می باشند (۷ روز ضمانت کالا برای این دسته متفاوت می باشد) که می توانید در قسمت بسته بندی در فروشگاه ویلی مطالعه کنید.

ضمانت بهترین قیمت : تمامی محصولات از پایین ترین قیمت ها تهیه شده است و فروشگاه و تامین کنندگان از کمترین سود بهرمند می باشند .

ضمانت اصالت کالا : تمامی محصولات دقیقا مانند عکس ها در صفحات فروش می باشند و هیچ گونه کالایی به صورت مشابه و یا مغایر جزییات برای خریداران ارسال نخواهد شد .

حفظ حریم شخصی

تمامی مشخصات خریداران و کاربران درفروشگاه ویلی به صورت محرمانه می باشد .

اطلاعات کاربران و مشخصات سبد خرید کاربران و خریداران فقط برای فروشگاه و کاربر قابل نمایش می باشد و با استفاده تغییر رمز روزانه و فایروال های متعدد امکان هک شدن مشخصات صفر می باشد .

تمامی محصولات در بسته بندی ارسال میشود و هیچکس غیر از خریدار امکان رویت محصولات خریداری شده را نخواهد داشت .

فروشگاه ویلی از هیچ یک از رابط های بانکی برای دریافت هزینه از خریداران استفاده نمی کند و با اتصال مستقیم به بانک های رسمی کشور تراکنش های خود را انجام می دهند که از طریق آدرس بار مرورگر میتوان آدرس سایت شاپرک را کنترل کنید که جای هیچ نگرانی برای پرداخت آنلاین سفارشات نمی باشد.

هزینه ارسال

متاسفانه در بعضی مواقع تعداد اندکی از خریداران ایمیل هایی ناپسند در مورد هزینه ارسال برای فروشگاه ارسال می نمودند که به این نتیجه رسیدیم در این مورد توضیحاتی برای خریداران قید کنیم :

خریداران توجه داشته باشند هزینه ارسال شامل موارد زیر می باشد :

۱- هزینه پستی (هرچه بسته سنگین تر هزینه پست بالاتر شروع قیمت از ۴۲۰۰ تومان)

۲- حق بیمه (۶۵۰ تومان)

۳- مالیات (۴۲۰ تومان تا ۲۰۰۰ تومان)

۴ – هزینه بسته بندی (بین ۲۰۰۰ تومان تا ۸۰۰۰ تومان [به کوچک و بزرگ بودن کارتن بستگی دارد] توسط شرکت پست دریافت می شود)

۵- هزینه جمع آوری بسته که شرکت پست برای بسته های پست پیشتاز دریافت می کند هر بسته ۳۵۰۰ تومان

قوانین موجودی و نحوه ارسال

موجودی سایت به صورت روزانه به روز خواهد شد و سفارشات نیز به ترتیب ساعت در روز ثبت سفارش ارسال خواهند شد. برای درک بهتر این قانون یک مثال برای خریداران ذکر می شود.

مثلا یک گردنبند تعداد ۱۰ عدد موجود می باشد و در یک روز ۱۵ عدد از این گردنبند به فروش می رسد اولویت ارسال به ترتیب ساعت ثبت شده سفارش می باشد و ۱۰ سفارش اول برای خریداران ارسال خواهد شد و برای خریداران ۵ سفارش بعد در ۴۸ ساعت بعد یک ایمیل از سمت فروشگاه ارسال خواهد شد که این خریداران دو راه خواهند داشت :

۱- خریدران می توانند یک کالا هم قیمت از فروشگاه انتخاب نمایندتا برای آنها ارسال شود.(برای کسانی که کالای جدید انتخاب نمایند یک هدیه توسط شرکت به عنوان یادبود به همراه سفارش ارسال خواهد شد)

۲- خریداران می توانند شماره شبا خود را برای بازگشت هزینه در جواب ایمیل ارسال نمایند تا وجه پرداختی به صورت کامل به حساب بازگشت داده شود.

۳- توجه داشته باشید در صورتی که بعضی از اقلام خریداری شده توسط خریدار موجود نباشد هزینه به صورت کوپن تخفیف برای خریدار ارسال می شود و خریدار می تواند در هر زمان از آن کوپن استفاده نماید.(کوپن تخفیف تاریخ انقضا ندارد و خریدار می تواند در هر زمانی از آن استفاده نماید پس خریدار می تواند منتظر باشد تا کالای خریداری شده به فروشگاه اضافه شود.)